Alla inlägg den 7 november 2010

Av Constance Schärfer - 7 november 2010 19:17

Och så har ännu en vecka gått, så va har man gjort denna veckan då ? Jo det blev jobb, jobb, jobb och ännu mer jobb. I måndags blev det jobb på Lendahl och sen iväg till Hälso för att jobba där, tisdags ledig för första gången på väääldigt länge, onsdags jobb på Ängabo förskola och sen iväg till Hälso, torsdags jobb på Hälso, fredags jobb hela dagen på Gläntan i Ingared, lördags träna, jobb och träna på Hälso och idag så blev det slapp hemma med familjen. Städade och bakade medan mamma och pappa var iväg någonstans:) Kollade lite på tv, tänkte vila i en timma först men en timma blev två timmar, var nog vädigt trött ^^ Spelade pratmakarna sen med mamma,pappa och steffi och skrattade vääldigt mycket för alla ord vi försökte och lyckades förklrara men inte gissa ^^  En skön slapp dag blev det idag allt och det är bra, vila upp inför nästa veckas jobb och träning :P :) Nu blir det att kolla lite på tv, äta macka och sen blir det att försöka sova om några timmar så att man orkar upp och jobba imon ifall det är någon som ringer tidigt på morgonen och ber mig komma inför att jobba på förskolan och sen blir det träning, ZUMBA!=D Sjukt rolligt och väldigt bra tränings sett. Tränar HELA kroppen samtidigt! Dansar och har sjukt kul så det känns inte och man tänker inte på att man tränar under tiden man gör de. Oj, låter nästan som dom på reklamen för Zumba xD haha Men det är riktigt roligt, så det rekomenderar jag er verkigen att prova!!!

Just det ja, pratade lite med bonette igår på jobbet efter att hon hade slutat med Zumba passet och jag hade slutat jobbet om medlems festen som är nu i november. Hon frågade om jag skulle gå på den och mitt svar var att jag går på den om jag går gratis, har inga pengar för att gå på den pga alla räkningar och annat jobbigt man har som man behöver betala för =/ Så sa hon att alla anställda går gratis på den. Som jag et så gör inte vi som jobbar med barnen de i barnandet utan bara alla andra, då det var julfest eller så förra året så var alla utom vi med där, även funkykids ledarna så jag tror inte att vi går gratis och räknas som anställda fast att vi är de =/ Konstigt ja vet. Får ta och prata med Emma imon (en av mina chefer) om det occh fråga om vi också går gratis på den. Hade varit rikigt kul att få gå pen den faktiskt, träffa alla medlemmar och föräldrar i en annan miljö och situation även alla kollegor. Äta 3 rätters om det inte är mer, dansa och bara ha det kul på Grand hotell med jobbet =) Hoppas verkligen på att vi går gratis! Annars är det veldigt segt sen dagen efter när man jobbar och hör alla andra prata om hur roligt och allt dom hade det på festen=/ Nä ni får hålla tummarna för mig att vi går gratis! =)

     

Ovido - Quiz & Flashcards