Direktlänk till inlägg 30 september 2010

underbardag ! =)

Av Constance Schärfer - 30 september 2010 21:05

Idag var en hur bra dag som helst tycker jag allt ! Dagen började med att jag gick upp vid halv 7 i morse, åkte till tilda och rené för att passa tindra =) Allt gick väldigt bra tycker jag, rené sa att om jag lyckas sitta nere på golvet och mysa med henne utan att hon bits så ska jag vara glad, vilket jag också lyckades med ! =) haha Hon var hur snäll, go och mysig som helst idag mot mig, vilket hon inte är mot tilda och rené :P hihi Sen när tilda kom hem igen vid halv 2 så pratade vi lite om hur tindra och att hon tycker att tindra är en annan person när hon är med mig än vad hon är med rené och hon själv (tilda). Vi satt och pratade en stund, ganska länge ändå med tanke på att mamma ringde mig två gånger ^^ haha När tilda skulle ut med henne igen och jag skule gå fick jag lyfta u tindra så att tilda kunde ta på henne hasband och koppel på tindra springer runt så mycket och så när hon kommer ut på gården :P =)


När man väl hade kommit till mamma och satt sig i bilen åkte vi till maxi för att handla lite mat och så. När jag hade gått runt lite i maxi kände jag att foten började värka väldigt mycket så jag gick och satte mig i bilen igen för att vila foten inför jobbet.


På jobbet satte jag mig med datorn och lyssnade på musik och små dansade lite samtdigt som jag städade och väntade på att sandra(praktikanten) skulle komma med. Gick ut till cafét och satte mig där ute ochkolalde på tv medan jag väntade in sandra =) När hon komm sattvi kvaren stund och sen blev det att vi tog kaffe och gick in till oss för att dricka up de och ta det lugnt. Vi satt och lyssnade på smurfarna till kaffet, vilket vi tyckte var ganska så roligt ^^ haha Sen efter en stund kom det ett barn som skue inskrivas så det blev till att göra de med :P=) och sedan åter till musiken tills alla barnen kom. Hade hyfsat fullt upp ett tag, sen när klockan blev ca 7 så gick alla utan den äldsta barnet vi hade hem och då blev det städ och sedan bestämde vi ossför att gå till sal 2 för att kola på när en kollega/vän och några andra som jag känner körde zumba =) Jag blev så sugen på att vara med att jag stog utanför och körde lite, dock inte lika stora rörelser som man ska göra men jag körde lite iaf ;P En av vännerna som var med och som jag annars brukar träna med på zumban börjader skratta varje gång hon såg mig av någon anledning som jag inte vet men, vilket jag tyckte var väldigt roligt ^^  Hon kunde inte fortsätta med rörelsen som vi/dom höll på med, inte var jag den enda som tyckte det var rligt utan sofia(min kollega som höll i passet) tyckte också det var roligt:P haha


Nu sitter man hemma och tar det lugnt framför tv:n i sängen med datorn ochvialr min fot så att den ska fungera på lördag då jag skavara barnvakt åt några medlemmar nästan hela dagen =)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det bli...

Av Constance Schärfer - 8 juli 2016 07:56

Då är der fredag igen och sista arbetsdagen innan helgen för de flesta. För min del är det helg efter idag. Jobbar hela dagen fram till 21.45 sedan blir det hem till Alingsås och vidare till min fina vän jag var på konsert med i onsdags. Ska kolla på...

Av Constance Schärfer - 6 juli 2016 14:45

Hej alla! nu är det dags att skriva igen lite :)För ikväll händer det saker hihi okej det kan tolkas på flera olika sätt men jag menar det på ett bra och icke sexuellt sätt. Ikväll ska jag nämligen varken sitta hemma eller jobba utan jag ska till sta...

Av Constance Schärfer - 26 juni 2016 22:37

Ja jag vet, jag har vrit sämst på att uppdatera här! :( Jobbar som en tok och allt med lägenheten så har helt glömt bort att skriva här trots att jag har haft det i tankarna :P :O Umgåts mycket med mina grannar de senaste dagarna när jag inte jobba...

Av Constance Schärfer - 2 april 2016 20:35

Okej, så jag har börjat på ett nytt jobb för en månad sedan och har 2 prov månader kvar innan jag blir fast. Trivs jätte bra och har riktigt roligt med kollegorna och brukaren. Långa pass men det gör mig inget då vi alltid gör något och tiden går sna...

Ovido - Quiz & Flashcards