Alla inlägg den 9 september 2010

Av Constance Schärfer - 9 september 2010 21:36

Ja då har man kommit hem från jobbet/träningen.... Då man blev ledig från jobbet idag (bytte dag med min kollega så jag jobbar åt henne imon istället för idag) så gick jag på Zumba passet idag =) Så jävla skönt var det att träna men fy fan vilken träningsverk jag har efter tisdagens träning !! haha Alltid lika skönt att träna tycker jag och det är väldigt skönt att jag börjar komma in i rytmen igen som jag hade innan jag flyttade till Norge... Tränade ju 3 dagar i veckan innan och nu blir det 5 dagar i veckan !! :D haha Kan ni tänka er jag, träna 5 dagar i veckan ?? haha Skulle jag aldrig tro på om jag sa de för kanske 3 4 år sen ^^ Grymt kul att det har gått så här  bra för mig nu iaf med träningen !=) Imon blir det jobb som vanligt dock på en fredag istället för på torsdag och då blir det även en timma i gymmet innan jobbet börjar :) Längtar!

Okej, tillbaka till idag då idag blev det som sagt Zumba istället för jobb vilket var väldigt skönt. Nu sitter man hemma har lagat mat till mig, pappa och syrran och snart ska man ut med hunden en sista gång :) Efter den lilla promenad blir det att ta en lång och skön dusch och sen blir det slapp framför tv:n med pappa om han inte lägger sig tidigt ikväll med ;P haha

Av Constance Schärfer - 9 september 2010 13:39

Ja då har man börjat blogga igen var ett tag sen man gjorde de typ Norge eller så tror jag :P Så vad är det som har hänt för mig sen sist då ?

Jo jag har sökt en massa jobb, jobbat på Hälsostudion som vanligt och hälsat på min gamla skola Alströmer och pratat lite med gamla lärare och skolsyster =) Åkte till SKövde för två veckor sen tror ja då det var matfestival där och träffade en kompis, hans äldsta dotter och även exet och hans dotter :/ Var riktigt kul att komma ifrån vardagen lite, fam tills man hörde att exet hade kommit hem till vår gemensamma kompis och allting blev bara jobbigt igen. Som vanligt så har han inte förändrats något utan är sitt gamla vanliga idiot jag som strular och mer med olika tjejer varje kväll.. Fy fan va jag tycker synd om hans dotter, hon förstår visserligen inte va han håller på med just nu men snart så kommer hon att göra de och då blir det inte kul för han.. Hoppas att han ändrar sitt sätt att leva och börjar leva ett lite mer normalt liv ?, om man nu kan säga så. Men nog om han nu, matfestivalen var som sagt rolig, var väldig lik våran potatisfestival vi har varje juni här i Alingsås. Mangjorde inte så mycket när man var i SKövde utan blev att man satt hemma hos kompisen mest om man inte var ute och joggade, tog en promenad, var på netto och handlade eller något annat liknande.


Nu är man tillbaka i Alingsås och sitter hemma hos familjen, mitt hem än så länge ;P Min dag är som vanligt, träning och jobb, kommer hem, äter, ut med hunden, tv, datorn och sen tillslut sova. Inte så mycket som har förändrats sen sist, fortfarande singel och jobbar än på Hälsostudion. Jobbsöknadet fortsätter och inget får man.  Träffa vänner går väl sådär då alla är antingen upptagen med skola eller jobb:7 Men inte dör man av det då jag har hyfsat fullt upp med att träna ochjobba själv =)


Igår blev det iaf att man åkte till Gbg för att träffa min underbara och bästa barndomskompis för första gången på ett år ;P haha Blev att vi gick och köpte sushi när jag hade kommit fram, kolla hur mycket det kostar att pierca naveln och tungan samtidigt och sedan blev det bio :) Vi kollade på Vampyrer Suger och gissa om den var rolig!! Vi satt och skrattade genom hela filmen nästan ;P haha Blev att vi9 tog lite kort med både med hennes och med min kamera :P  satte oss utanför en bar/resturang och tog varsin drink och en shot innan bion med :) jätte goda var dom, kommer dock inte ihåg va dom hette men ^^ haha

Idag blir det att åka till jobbet vid 4 tiden säga hej till min praktikant, äta lite mat och sedan träna lite =) tjöta lite med Sofia och vara med hennes underbara älskade lilla son med (=

Nu blir det att kolla på tv en stund och fixa i ordning sig inför träningen och allt så det bara är att gå till bussen sen :) hej svej!

Ovido - Quiz & Flashcards