Alla inlägg den 11 september 2010

Av Constance Schärfer - 11 september 2010 23:10

Idag så har man gått upp 07.45 för att åka till jobbet en timma senare och sedan börja jobba ytterligare en timma senare ;P Blev att man fick gå ut och in ur en stor björn dräkt idag på jobbet då vi hade start för Funky kids idag =) Var riktigt roligt men riktigt jobbigt med då alla barn ska krama och busa med en :P hehe jobbigt men roligt som sagt =) efter att man hade slutata vid 12.30 blev det att man satte sig för att äta och ta det lugnt innan det blev dags för att träna, Zumba =) Känns nästan som att man har varit på jobbet hela vecka när man i själva verket bara har jobbat tisdags, igår och idag men däremot har tränat måndags,tisdags,torsdags och idag med tanken  att träna igår med som inte blev av ;P hehe
Jag älskar mitt jobb !!! =)

 På tal om jobb, igår (tror jag) åkte jag förbi kullingsberg, kastanjen för att kolla om man kunde få jobba där då en kollega på Hälso har sagt att dom behöver mer personal/vikarier och gissa vad.... Jag fick !!! Hennes mamma har fått ett nytt jobb så jag får hennes tider :D Fatta vad glad man är nu eller !!!! Hoppas bara att man får/har ork och tid för att träna nu när man både ska jobba på en förskola och på Hälso där man även där jobbar med barn :) Jaja det får vi se då men förhoppningsvis så gör jag de om jag känner mig själv :)
Ne nu blir det nog att lägga sig i sängen och kolla lite på tv så man kan varva ner lite:) Imon får man sova hur länge man vill och kan, första lediga dagen då man ine har något som helst inplanerat, SKÖNT :D haha nattinatta och nus og klem på er !;)

Ovido - Quiz & Flashcards