Alla inlägg den 15 september 2010

Av Constance Schärfer - 15 september 2010 23:54

Fan va jag är trött på den där killen asså !!! Han ber mig att sluta kolla hans bilder och säger att han inte vill ha någon kontakt med mig ÄNDÅ går han in på min bdb (bilddagbok) och kollar mina bilder och kommenterar dom!? Varför gör han det för när han inte vill ha kontakt med mig ? Idiot säger jag bara !!! Har sagt till han att jag inte vill att han ska göra det men fattar han?? NEJ! Han är då inte bara en idiot utan han är en stor, dum, seg idiot som inte fattar ett skit! Åååh vad jag blir trött på sånna killar !!!!



Över till något bättre, idag så blev det att man bakade kärleksmums till mig och famlijen =) Dock blev man inringd till jobbet för att jobba en halv timma innan bussen så det blev att man slängde in kakan i ugnen, springa upp för att göra sig i ordning, ner slänga på sig jacka och skor, ta ut kakan och sen springa till bussen ;P

Väl på jobbet blev det lugnt då man hade två praktikanter med sig där så vi delade upp barnen och hjälpte varandra när det behövdes... Vi tötade lite och blev att man hjälpte en av tjejerna att komma på lite steg hon kunde använda sig av till dansen hon ska göra till klassens kabaré :) blev också att man sa till henne att det bara är att ringa mig om hon behöver mer hjälp och sen hjälp med att lära ut den med (= Så vi får väl se om hon hör av sig och så :) hehe


Nu sitter man då här vi d datorn ochtar det lugnt, måste vila upp sig lite så att man orkar med Zumban imon på jobbet =)

Ovido - Quiz & Flashcards