Alla inlägg den 28 juli 2015

Av Constance Schärfer - 28 juli 2015 06:09

Vi börjar med det bra, jag har träffat en riktigt fin och bra kille (som jag märkt än så länge). Inneboende med en tjejkompis så man träffade honom för några veckor sedan. Vi har nu träffats varje helg och innan dess var det hela veckor då han hade semester vilket han får nästa vecka igen.
Nästa lördag har vi dessutom bokat rum på gothia towers samt bord på deras restaurang som han betalar. Vi ska även på par massage på söndag på Hagabadet som även han betalad. Kan ni förstå vilken underbar kille jag träffat nu eller?! Han begär infet tillbaka och jag behöver inte ens fråga/säga "ja om du betalar" ironiskt till honom eller erbjuda att jag kan betala. Så underbart att träffat honom, han och Sara (hon han bor hos) ska dessutom hjälpa mig att komma igång med träningen på riktigt och med mat. Så himla tacksam att jag träffade både honom och Sara.

Det dåliga nu då. Jag trivs så förbannat dåligt på mitt jobb nu så varje gång jag ska jobba spyr jag. Det började förra måndagen då jag mådde illa på jobbet och yr så dom tyckte jag skulle åka hem. Innan dess har jag inte känt på länge att jag velat gå till jobbet och detta är på grund att jag vantrivs där och det är bara för att det varit så jäkllayxket skit snack, chefen snackar skit och man har ingen på jobbet förutom två tjejer men dom två jobbar jag sällande. Så varje dag på jobbet är jag ensam medan de andra har varandra som dom kan prata med på raster mm.

Visst är det ett bra ställe jag jobbar på med en bra chef och kollegor?

Ovido - Quiz & Flashcards