Direktlänk till inlägg 5 februari 2015

Not over yet

Av Constance Schärfer - 5 februari 2015 18:31

You know what? I'm not over him yet! ?
Ni läste rätt, jag är inte över honom än och med honom menar jag Alex. Jag vet att vi knappt var tillsammans, var snarare dejtade om man ska kalla det något överhuvudtaget men ändå. Tror helt ärligt att han var/är den första killen jag verkligen tyckt om sedan Sebbe och känt att jag kunnat "blotta" mig helt för. Varje dag har jag lust att smsa/ringa honom, fråga hur dagen varit på jobbet och med träningen, prata med honom rent allmänt, träffa och få mysa med honom som vi gjorde tidigare. Varje gång jag är på väg att göra detta kommer jag på mig själv och tänker "Vad fan håller du på med Constance? Ni har inget längre och hade inget heller. Allt var bara en inbillning från din sida!" vilket slutar med att jag raderar allt och slutar skriva. Liksom vad är det med mig, är det verkligen så att jag bara inbillade mig allt förut när jag bar med honom, var det bara en inbillning? Tyckte han verkligen om mig, tyckte Jag verkligen om honom?! Att jag verkligen tyckte om honom är det nog ingen som tvivlar på utan nog snarare ifall han verkligen tyckte om mig.

Inlägg jag ser på Facebook från honom eller med honom gör mig både glad och ledsen, mest ledsen ändå, då jag vet att oavsett om jag kommenterar/gillar eller både och spelar det ingen roll för honom. Jag har varit nära på och funderat på ifall jag inte skulle ta bort han från Facebook, telefonboken och instagram så att jag "slipper" se honom någonstans mer. Tror helt ärligt inte att ha skulle märka någon skillnad eller tänka på det ifall jag skulle göra det. Jag vet, jag tänker för mycket och bara sårar mig själv med allt men ändå, inte så att jag har fel med det...eller?

Åååh jag absolut verkligen gillar inte det häääär!!!!! Varför kan jag inte bara vara som honom eller de andra jag träffat och bara släppa taget, skita i allt och gå vidare? Hade varit så mycket enklare om jag kunde det.

Kan det verkligen vara så att han är den första jag verkligen gillar sedan Sebbe men inte får något svar/respons på det? ??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det bli...

Av Constance Schärfer - 8 juli 2016 07:56

Då är der fredag igen och sista arbetsdagen innan helgen för de flesta. För min del är det helg efter idag. Jobbar hela dagen fram till 21.45 sedan blir det hem till Alingsås och vidare till min fina vän jag var på konsert med i onsdags. Ska kolla på...

Av Constance Schärfer - 6 juli 2016 14:45

Hej alla! nu är det dags att skriva igen lite :)För ikväll händer det saker hihi okej det kan tolkas på flera olika sätt men jag menar det på ett bra och icke sexuellt sätt. Ikväll ska jag nämligen varken sitta hemma eller jobba utan jag ska till sta...

Av Constance Schärfer - 26 juni 2016 22:37

Ja jag vet, jag har vrit sämst på att uppdatera här! :( Jobbar som en tok och allt med lägenheten så har helt glömt bort att skriva här trots att jag har haft det i tankarna :P :O Umgåts mycket med mina grannar de senaste dagarna när jag inte jobba...

Av Constance Schärfer - 2 april 2016 20:35

Okej, så jag har börjat på ett nytt jobb för en månad sedan och har 2 prov månader kvar innan jag blir fast. Trivs jätte bra och har riktigt roligt med kollegorna och brukaren. Långa pass men det gör mig inget då vi alltid gör något och tiden går sna...

Ovido - Quiz & Flashcards