Alla inlägg den 22 februari 2015

?

Av Constance Schärfer - 22 februari 2015 21:05

Så igår träffade jag Alex (inte samma som jag skrivit om tidigare) , vi gick på bio och såg cirkeln som faktiskt var väldigt bra. Den blev inte seg som jag var lite rädd för då den var 2h och 25min. Det enda jag inte kunde sluta göra på hela kvällen var att jämföra honom med den första Alex (låt oss kalla dom för Alex 1 och Alex 2). Visst Alex 2 är trevlig och så men kändes inte riktigt rätt eller att det klickade som det utan tvekan gjorde med Alex 1. Med honom kunde jag vara precis mig själv och avslappnad, skrattade med/åt varandra och hade allmänt roligt och mysigt. Med Alex 2 är det mer spänt nästan, nästan bara han som pratar och när jag väl pratar blir det bara några enstaka ord jag säger. Vet inte om jag bara är med honom bara för att han heter Alexander han med.
Åååh vad ska jag göra? ? vill inte såra någon men vill heller inte själv bli sårad ?
Tips/förslag någon?

Ovido - Quiz & Flashcards