Direktlänk till inlägg 28 juli 2014

Rally och annat

Av Constance Schärfer - 28 juli 2014 17:18

I veckan har det hänt mycket, intr varit hemma så värdt mycket utan mer varit ute på vift.
Onsdags blev jag uppkörd ut sängen för att åka till lagmansholm på fest där hos två killar där jag endast kände en och sen syskon till två ^^ början var det tråkigt men ju längre in på kvällen/natten det gick ju roligare blev det. Blev lite lapdance och självklart drog min tjejkompis upp mig för att köra en på killen vars fest det var >.< haha själv tycker jag inte det var så bra men han hade visst svårt att hålla sig och blev kåt fick man höra :-P roligt var det iaf och en sen natt/tidig morgon blev det. Vi la oss inte förrän vid 06 på torsdag morgon och somnade inte förrän vid 7-8 kanske :-P :-)
Hemfärd vid 17 eller aah jag, min tjejkompis ( Johanna ) och Max ( han vars fest vi var på ) åkte och handlade efter att vi städat och gjort iordning där hemma. Sedan blev vi avsläppta i sävelund och garaget för att vara där och vänta på några medan Max åkte vidare.
Blev lite bad och annat senare på eftermiddagen.

På kvällen gick jag hem till Erik för att vara lite med honom men var så sjukt trött så orkade inte så värst mycket :-P blev att vi drog och badade vid 23 tiden med Michael och Drea innan jag somnade som en sten i hans säng. Blev sedan väckt vid 11 ( för tidigt enligt mig ) av Erik för att dra och bada igen men denna gången med England, Annie och Pippi ( Englands hund ).

I fredags blev det stan, polisen och fixa nytt leg. Hem för att duscha och packa lite för att senare dra in till stan igen och träffa Johanna för bad och annat skoj. Drog till lygnared med Johanna och kuken ( Joakim ) för lite bad innan vi stack hem till henne. Bestämde oss för att grilla vilket vi inte gjorde utan blev bara att vi tände elden och sedan stack vi till Max idtället ( blev sugen på hamburgare ). Så där hamnade vi tillsammans med Elli och hennes halvbror. Satt där en stund innan vi ( Johanna och jag ) drog in till stan och sedan en spontan trio till Gbg. Blev strandsatta där så tåget inte gick förrän 06.00 på söndags morgonen tillbaka till Alingsås så vi lyckades på lycke att komma och hämta oss vid 05. Några timmar senare var vi hemma hos Johanna igen och det blev sängen direkt för vår del för 9 skulle vi upp och åka på rally.

Ja så lördags morgonen kom snabbt för vår del och det blev att gå upp fixa macka och packa saker för att åka till Vårgårda och rallyt ( kan ni tänka/se mig på rally ?! ). Förvånansvärt nog så var det faktiskt ganska roligt och jag är inte något bilintresserade alls men ändå tyckte jag det va roligt. Enda sega var att vi var tvugna att gå på åkrar så det började klia som in i helvete på mina ben ( tål ej gräs ) och så började det regna som in i helskotta med ^^ haha snack om att det började regna, hagla, blåsa, åska och blixtra när vi var där och kolla eller >.< men roligt hade vi det iaf och en skön helg.

Väl hemma hos henne igen efter vi varit förbi Max för att hämta våra tröja/jacka vi glömde och jag kläder hemma blev det att byta om och sedan lägga sig i sängen och sova >.< sov hela dagen och gick endast upp för att äta lite och kolla på tv innan det blev sängen igen. Sov sedan till 14 på söndagen och gick upp till soffan, satte oss där och tjötade med Johannas pappa innan det blev dags för mig att åka hem.

Nu sitter jag hemma och är trött som ett as igen trots att jag sovit en stund på eftermiddagen efter att varit barnvakt en stund på morgonen och druckit kaffe. Blir att fixa lite mat snart och ta det lugnt innan det blir sova igen så jag orkar upp för att vara barnvakt imon bitti igen och kanske hålla mitt första pass på NW i Partille imon kväll. Spännande !!

Så där har ni det, min vecka och idag. Hoppas nu haft en bra och torrare helg och får en härlig vecka !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det bli...

Av Constance Schärfer - 8 juli 2016 07:56

Då är der fredag igen och sista arbetsdagen innan helgen för de flesta. För min del är det helg efter idag. Jobbar hela dagen fram till 21.45 sedan blir det hem till Alingsås och vidare till min fina vän jag var på konsert med i onsdags. Ska kolla på...

Av Constance Schärfer - 6 juli 2016 14:45

Hej alla! nu är det dags att skriva igen lite :)För ikväll händer det saker hihi okej det kan tolkas på flera olika sätt men jag menar det på ett bra och icke sexuellt sätt. Ikväll ska jag nämligen varken sitta hemma eller jobba utan jag ska till sta...

Av Constance Schärfer - 26 juni 2016 22:37

Ja jag vet, jag har vrit sämst på att uppdatera här! :( Jobbar som en tok och allt med lägenheten så har helt glömt bort att skriva här trots att jag har haft det i tankarna :P :O Umgåts mycket med mina grannar de senaste dagarna när jag inte jobba...

Av Constance Schärfer - 2 april 2016 20:35

Okej, så jag har börjat på ett nytt jobb för en månad sedan och har 2 prov månader kvar innan jag blir fast. Trivs jätte bra och har riktigt roligt med kollegorna och brukaren. Långa pass men det gör mig inget då vi alltid gör något och tiden går sna...

Ovido - Quiz & Flashcards