Direktlänk till inlägg 26 januari 2014

Första veckan och helgen

Av Constance Schärfer - 26 januari 2014 20:39

Då har första veckan på det nya jobbet gått och den har varit både bra och dålig. Det som är bra är att jag trivs riktigt bra med alla som jobbar på kontoret samt att man får ben- och konditionsträning ;-) det som var dåligt är att jag blev sjuk och sängliggandes i två dagar :-( men nu börjar det en ny vecka och min efterlängtade kollega Emma kommer till kontoret och gör mig sällskap !! :-D

Helgen har varit bra, blev utgång igår trots att tanken var att bowla först :-P träffade min gamla klasskompis från mellanstadiet och baldejt som jag inte träffat på 4.5 år. Var sjukt roligt men skit vad pengar det var som försvann ! :-O :-S men det gör inget för jag hade riktigt roligt och fick träffa nya och härliga personer under kvällens/nattens gång :-)

Nu har jag duschat och väntar på att tvätten ska bli färdig sedan blir det dags att sova så jag är redo och fräsch inför morgondagens utmaningar och äventyr med jobbet !

Hoppas ni alla hade en bra vecka och en riktigt grym, rolig och händelserik helg !! Puss på er ! <3

 
 
sellwins skönhetsblogg

sellwins skönhetsblogg

27 januari 2014 01:27

bloglovin byte? säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig och säger till :)

http://www.sellwin.se

Constance Schärfer

28 januari 2014 00:15

Haha jag vet/hittat inte hur man lägger till någon ^^ :-S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det bli...

Av Constance Schärfer - 8 juli 2016 07:56

Då är der fredag igen och sista arbetsdagen innan helgen för de flesta. För min del är det helg efter idag. Jobbar hela dagen fram till 21.45 sedan blir det hem till Alingsås och vidare till min fina vän jag var på konsert med i onsdags. Ska kolla på...

Av Constance Schärfer - 6 juli 2016 14:45

Hej alla! nu är det dags att skriva igen lite :)För ikväll händer det saker hihi okej det kan tolkas på flera olika sätt men jag menar det på ett bra och icke sexuellt sätt. Ikväll ska jag nämligen varken sitta hemma eller jobba utan jag ska till sta...

Av Constance Schärfer - 26 juni 2016 22:37

Ja jag vet, jag har vrit sämst på att uppdatera här! :( Jobbar som en tok och allt med lägenheten så har helt glömt bort att skriva här trots att jag har haft det i tankarna :P :O Umgåts mycket med mina grannar de senaste dagarna när jag inte jobba...

Av Constance Schärfer - 2 april 2016 20:35

Okej, så jag har börjat på ett nytt jobb för en månad sedan och har 2 prov månader kvar innan jag blir fast. Trivs jätte bra och har riktigt roligt med kollegorna och brukaren. Långa pass men det gör mig inget då vi alltid gör något och tiden går sna...

Ovido - Quiz & Flashcards