Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Constance Schärfer - 7 januari 2014 19:59

Ja då har snart halva veckan gott och den har börjat bra precis som förra slutade. Förra veckan slutade bra med hockey tittande i Vedum på lördagen med två fina vänner och en som överraskade :-P taco, öl, hockey och en jävla massa skratt gjorde den kvällen till en suxé.

Igår bestämdes det att det blir skräckfilms kväll hos Corte som vi var och kollade hockey hos. Komme bli lika roligt då också, skrik ( kanske ), skratt ( defenitivt !), taco ( osäkert ) och öl/alkohol :-D

Idag blev det mitt första BP pass ( bodypump ) på 5 år och det var super kul, dock ville jag mer än vad kroppen klarade av så axeln knakade till och dummade sig :-( men det ska då inte hindra mig från att träna vidare, jag vet ju varför det hände. Jag pressade och ville mer än kroppen klarar och så är jag överrörlig i mina leder så vissa övningar skulle jag inte ha gjort ( OBS ) :-P

Nu blir det sängläge och tv innan det är dags för att sova. Imån blir det att träffa min fina vän för fika/lunch och naglarfix :-)

Ha en trevlig kväll alla där ute !

Ovido - Quiz & Flashcards