Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Constance Schärfer - 19 januari 2014 21:15

Kommer ni ihåg att skrev jag skulle på intervju tidigare ? Jag fick jobbet, så nu har man slutat som vikarie och jobbat sista dagen på gymmet i deras barnland. Tråkigt men samtidigt skönt, jag har ju trots allt varit i barnlandet i nästan 6 år :-O helt otroligt att det redan har gått så många år sen jag först började där.

I fredags var då första dagen på jobbet, dock var jag med en av killarna som jobbar där för att se hur allt går till och lära mig. Imån är det utbildning och sen anställningsavtals skrivning tror jag. Vi fick ett häfte med som vi skulle läsa och lära oss då det kommer bli ett prov på de. Usch jag gillar inte prov :-/ men tror nig att det ska gå bra, får bara ge mig attan på att jag ska klara det ! :-)
Så nu har man äntligen ett heltidsjobb och kan planera dagarna så mycket lättare. Visserligen jobbar jag mån-fre 11.00-21.00 i Gbg ( Göteborg ) så så mycket hinner/orkar man inte riktigt med innan eller efter ;-) all träning får bli på helgen istället fram tills jag hittar, fått och flyttat till en lgh i stan. Jag kommer som tur och roligt nog ha kvar mina funkykidz pass på lördagar och andra pass på helgen vilket jsg är riktigt glad över ! :-)

Hoppas ni haft en bra helg nu och får en roligt bra vecka ! Och glöm inte att ni kan om ni bara vill !!
Puss och kram ??

Ovido - Quiz & Flashcards