Alla inlägg den 23 april 2013

Av Constance Schärfer - 23 april 2013 16:37

Sitter på jobbet med min praktikant och har inget att göra överguvudtaget mer än väntan på att medlemmar och deras barn ska komma. Det man istället gör än jobba är att sitta ute på bloggen och kolla kommentarer. Den senaste kommentaren var om sebbe ( han jag var tillsammans med samt bodde med men dumpa mig på fb chatten ) redan nu skaffat en ny tjej ?!
Hur jävla snabbt gick inte detta då ?
Tja en sak som är säkert iaf, jag kan inte ha betytt något alls för honom mer än möjligtvis sex och någon att komma hem till möjligtvis.
Vet inte hur jag känner just nu för det här men något är det och väldigt blandat.

Åt ena sidan är jag glad för honom ( konstigt nog ) åh andra sidan är jag sjukt arg, ledsen, sårad, besviken, ja alla känslor på en och samma gång. Vet inte riktigt och man ska skriva till honom " grattis till den nya tjejen/erövringen " eller strunta i att skriva något alls. Han trots allt hur jag känner och allt men ändå. Har sådan stor lust till att skriva de men samtidigt vet jag att det är onödigt att göra de.
WTF liksom !!!

Ovido - Quiz & Flashcards