Alla inlägg den 30 december 2013

Av Constance Schärfer - 30 december 2013 21:21

Fy vilken underbar, rolig och lärorik helg jag har haft ! I lördags drog vår utbildnings helg igång på Alingsås Hälsostudio tillsammans med några från Vara för att bli instruktörer i FortGjort. Var riktigt roligt att träffa alla dom som kom från Vara och lära känna dom men också att få lära känna och prata mer med mina egna kollegor på gymmet.

Blev lite repetion men det gjorde mig absolut ingenting. Det var bara bra att det blev de då man fräschar upp minnet lite och kommer då på vad man kan förbättra ännu mer på sina pass som instruktör. Vi fick olika övningar tex. förklara för sin partner vad bilden man har i handen föreställer utan att se eller visa för den andra, " gester med gäster "/ charader m.m

Jag kan knappt bärga mig tills vi drar igång med passen och man får reda på vilket av alla dessa pass man får köra med kunderna och instruera.

Nu sitter man hemma framför tv:n med världens träningsvärk i vader, lår, rumpa, rygg och lite mage och armar och är helt överlycklig. :-D
Hoppas ni alla har haft en bra helg och får en grym nyårs afton imån !!

Ovido - Quiz & Flashcards