Direktlänk till inlägg 14 maj 2012

Rubrik saknas

Av Constance Schärfer - 14 maj 2012 20:05

Oj vad ska jag börja efter att inte ha skrivit på jätte länge ?! Jag har haft en hel del för mig, både roliga och mindre roliga saker. Dels så har jag blivit sämre ( mår mycket sämre ) och får därför äta mediciner, min knä skada som jag har haft i några år nu ( flera faktsikt ) har bara blivit värre men inte görs det något åt det och dels har jag blivit " befodrad " till instruktör nu. Ja som sagt en hel del har hänt sen jag skrev här och mer händer ju hela tiden, går inte en dag utan att någontng händer i världen.


Nå, vad finns det för bra nu då ? Jo jag har blivit instruktör på jobbet det är bra, tycker jag då :D
 hehe sen så jobbar jag ju självklart kvar på min gamla possition med på gymmet än och även som vikarie. så man kan säga att jag alltid är med barn och jag älskar de ! =D Det är ju så otroligt mysigt att jobba med barn, dom är alltid ärliga inte alltid så roligt/bra ), mysiga och så klart bara otroligt goa att jobba med. Människor överlag är härligt att jobba med tycker jag, det är något speciellt att jobba med människor men vad exakt vet jag inte. Mina kollegor och alla våra medlemmar gör ju det inte direkt sämre att åka till jobbet, snarare tvärtom. Varje gång man kommer upp till Studion för att jobba eller träna blir man alltid lika glad och så bra bemött av kollegan som står i receptionen :-) Nu har jag inte kunnat träna på ett tag, en vecka sen jag tränade sist :-/ Mitt knä har bara blivit sämre nu det senaste och inte gör läkarna något åt de utan säger bara " träna istället för att jobba så försvinner de ". Ha, knappast jag har gjort de i  4 år eller så nu och inte har det hjälpt mig på något sett så segt är det. Jag hoppas att det kommer bli bättre snart och läkarna som ska ringa tillbaka imon säger något positivt.


Nä nu ska jag ta och försöka vila mitt knä lite i en annan possition framför tv:n innan det är dags att sova. Hoopas ni alla har det super bra ! Puss och kram på er alla där ute !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det bli...

Av Constance Schärfer - 8 juli 2016 07:56

Då är der fredag igen och sista arbetsdagen innan helgen för de flesta. För min del är det helg efter idag. Jobbar hela dagen fram till 21.45 sedan blir det hem till Alingsås och vidare till min fina vän jag var på konsert med i onsdags. Ska kolla på...

Av Constance Schärfer - 6 juli 2016 14:45

Hej alla! nu är det dags att skriva igen lite :)För ikväll händer det saker hihi okej det kan tolkas på flera olika sätt men jag menar det på ett bra och icke sexuellt sätt. Ikväll ska jag nämligen varken sitta hemma eller jobba utan jag ska till sta...

Av Constance Schärfer - 26 juni 2016 22:37

Ja jag vet, jag har vrit sämst på att uppdatera här! :( Jobbar som en tok och allt med lägenheten så har helt glömt bort att skriva här trots att jag har haft det i tankarna :P :O Umgåts mycket med mina grannar de senaste dagarna när jag inte jobba...

Av Constance Schärfer - 2 april 2016 20:35

Okej, så jag har börjat på ett nytt jobb för en månad sedan och har 2 prov månader kvar innan jag blir fast. Trivs jätte bra och har riktigt roligt med kollegorna och brukaren. Långa pass men det gör mig inget då vi alltid gör något och tiden går sna...

Ovido - Quiz & Flashcards