Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Constance Schärfer - 30 maj 2012 17:21

Hjälp säger jag bara, mina knän blir bara värre och värre hela tiden och inte gör läkarna något åt de :/ Nu går det inte att gå längre nästan och dom smärtstillande jag fick efter att  ha åkt in på akuten i helgen. Tänk om läkarna kunde börja lyssna på sina patienter någon gång och verkligen ta till sig det dom säger istället för att bara gå efter det dom tycker är rätt. Om läkarna hade gjort det tror ja att dom hade fått fler nöjda patienter och det möjligtvis hade gått bättre för dom men va vet jag, jag är ju bara en helt vanlig människa utan någon utbildning inom de. Jag vill kunna gå normalt igen oc börja träna !!! Saknar det !


Äntligen är det sommar och varmt, som man har saknat det. Tänk att kunna ligga på stranden och bara sola och ha det gött hela dagen utan att behöva tänka på något. Grilla på kvällen tillsammans med vänner, äta gott, ha det trevligt och dricka gott, åååh vad skönt och trevligt det kommer bli ! Har en känsla av attdet kommer bli en super sommar med vänner, sol, bad och jobb =D Längtar längtar längtar efter det !!!

Ovido - Quiz & Flashcards