Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av Constance Schärfer - 24 augusti 2013 21:34

Nu har det gått lite mer än en vecka sedan exet blev sur på mig för något hans kompis sa och han verkar fortfarande vara sur. Inget svar än från honom när man har skrivit och börjar bli lite smått irriterad.
Jag kan verkligen inte förstå varför han är sur på mig och tycker att han ändå kan svara nu då det gått 9 dagar sedan sist ( om man ska vara exakt ). Jaja får väl testa ringa honom imån kanske och svarar han inte då skiter jag i att kolla om det skulle kunna bli något mellan oss.

Jag har något annat att tänka på vilket är om jag fick jobbet ja sökte och var på intervju för i onsdags. Som senast ska jag få reda på hur det gick på fredag och jag går hela tiden med min mobil med mig med hög volym så jag hör när det ringer och inte missar samtalet. Hoppas på att jag får de !!

Ovido - Quiz & Flashcards