Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Constance Schärfer - 6 augusti 2013 23:00

Vilket härligt väder vi har haft de senaste veckorna ! Det enda jag har gjort är solat hela dagarna och när jag ska jobba så solar jag innan det blir jobb. Älskar det !
Har lyckats få lite färg nu och är riktigt nöjd med det, men tycker ändå att jag är lite blek ;-)

I helgen då så träffade jag ett ex som jag var tillsammans med för 3.5 år sedan och varken pratat eller träffat sen dess. Var roligt att träffa både honom och hans kompis ( som även han är en kompis till mig ). Exet, vår kompis tjej och hans kusin drack öl och cider medan jag och Robert var nyktra hela kvällen. Roberts kusin tyckte dock att jag var tråkig och nykterist, vilket jag inte det minsta brydde mig om då jag vet att jag inte är nykterist och dricker endast när Jag själv vill. Kvällen blev dock inte så långvarig men trevlig.

Efter kvällen där åkte jag hem dagen efter och det blev solning så fort jag kom hem. Var bara raka vägen till rummet för att byta till bikininoch sedan lägga sig ute och njuta av vädret. Snackade med Henric ( exet ) på fb och vi kom fram till att vi ska fortsätta träffas och se vad det leder till och kan bli. Vem vet, om jag inte hade flyttat till Norge kanske vi fortfarande varit tillsammans ? ;-)

Nu så ligger jag i sängen och tar det lugnt. Har varit på mitt första IW ( Indoor Walking ) pass på fleeeera månader vilket var sjuuuuuukt skönt. Hoppas på att fortsätta gå på det ett tag till innan alla medlemmar börjat komma in i salen och jag inte får vara med där längre :-/

Hoppas ni har njutit av solen och värmen nu med och inte bara fått jobba hela tiden !

Ovido - Quiz & Flashcards