Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Constance Schärfer - 5 maj 2013 21:11

Igår hade jag en underbar dag tillsammans med min älskade lilla syster. Vi åkte in till stan för lite shopping, träffade våra föräldrar, Tilda och hennes föräldrar sedan för lunch. Under lunchen bestämde vi helt impulsivt att vi skulle gå på bio så 5 minuter efter de var två biljetter bokade för mig och min syster.

Efter vi ätit färdig jag och syrran vidare på stan, kollade på skor, klänningar och lite andra saker. Vi hamnade tillslöt på sallys för fika och prat. Pratade om tatueringar, vad de ska sitta, vad det ska vara, hur de aka se ut och allt annat som man behöver tänka ut innan man bestämmer sig för att göra de och bokar tid.

En halv timma senare ca var vi på bion och väntade på att den skulle börja. Filmen vi såg var Croodarna, den nya barnfilmen som går nu på bio. Jag var den äldsta ( om man inte räknar med föräldrarna ) som var och kollade på den och säkert den som skrattade mest och högst. Min syster putte till mig några gånger för att hon antagligen tyckte jag bar pinsam ^^ haha men den filmen tycker jag att ni alla ska se någon gång, helt klart värt pengarna !

Ovido - Quiz & Flashcards