Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Constance Schärfer - 3 januari 2013 22:15

Ja imorse gick man upp 6.00 men vaknade en kvart innan av ett sms ( tror dock att jag var halv vaken innan jag fick den ). Varför gick jag upp så tidigt för då ? Jo för att jag skulle träffa Carin för ett pass i gymmet innan vi började jobbet. Dock var det bara hon som började tidigt medans jag inte börjar förrän 16. Kan säga att det var jävligt segt att gå upp så tidigt för ett pass på jobbet men jävlar vad skönt det var ! Undra om jag kommer ha träningsverk i armar och ben imon ? Hmmm....
Nu är man inte lite trött efter de gym passet och arbetspasset och ändå hade jag sovit en stund mellan tränings passet och arbeta passet :-P imon är det vila från träningen och bara jobb. Men på lördag då blir det shopping, fika/lunch och träning med Carin igen :-) kommer nog kännas lika segt i början men bra när jag väl börjat och gjort de :-) nu blir det till att spela lite och sen försöka sova om jag inte hamnar i soffan framför tv:n igen med sambon :-P hehe

Ovido - Quiz & Flashcards