Direktlänk till inlägg 16 november 2012

Trööööööööööött

Av Constance Schärfer - 16 november 2012 01:46

Vad är det här, klockan är 01.40 och jag är fortfarande vaken ?!! Helt sjukt är det, varför kan jag inte somna för ? Är det för att jag inte är hemma hos mig och Sebbe, vad ? Sånt här är så segt bara, jag är trött men kan inte somna. Kommer ju vara svin trött sen när klockan ringer 7 imon bitti. Hoppas bara jag orkar jobba imon :-/ enda positiva med att klockan är mycket är att snart kommer Sebbe hem och jag äntligen får krama om och pussa honom !!!! :-D kommer bli en riktigt bra helg tror jag. Imon blir det mys och jobb med Sebbe, på lördag jobbar Sebbe och Tilda kommer hem till oss på eftermiddagen för lite tjöt och mys och på söndag blir det jobb och mys med Sebbe igen innan han åker till Malmö på måndag morgonen :-( alltid lika tråkigt när han åker iväg men vad gör man när han har blivit dir skickat av cheferna för att jobba där ett tag. Tur att vi har helgerna som vi kan träffas och mysa på iaf. Nä jag tror jag får försöka sova igen så jag inte är allt för trött imon när han kommer hem och jag ska jobba.

 
 
Hälsa

Hälsa

16 november 2012 02:20

kram på dig Constance! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den på facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du skriver så bra.

/Lina

kram <3

http://må-bättre.se/battre-halsa

Constance Schärfer

16 november 2012 09:03

Hej Lina ! Åååh tack så mycket :-) jasså oj vem kan det vara tro :-) hihi roligt att ni gillar den iaf ! Är det en Lina jag känner eller en annan Lina ? :-)

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det bli...

Av Constance Schärfer - 8 juli 2016 07:56

Då är der fredag igen och sista arbetsdagen innan helgen för de flesta. För min del är det helg efter idag. Jobbar hela dagen fram till 21.45 sedan blir det hem till Alingsås och vidare till min fina vän jag var på konsert med i onsdags. Ska kolla på...

Av Constance Schärfer - 6 juli 2016 14:45

Hej alla! nu är det dags att skriva igen lite :)För ikväll händer det saker hihi okej det kan tolkas på flera olika sätt men jag menar det på ett bra och icke sexuellt sätt. Ikväll ska jag nämligen varken sitta hemma eller jobba utan jag ska till sta...

Av Constance Schärfer - 26 juni 2016 22:37

Ja jag vet, jag har vrit sämst på att uppdatera här! :( Jobbar som en tok och allt med lägenheten så har helt glömt bort att skriva här trots att jag har haft det i tankarna :P :O Umgåts mycket med mina grannar de senaste dagarna när jag inte jobba...

Av Constance Schärfer - 2 april 2016 20:35

Okej, så jag har börjat på ett nytt jobb för en månad sedan och har 2 prov månader kvar innan jag blir fast. Trivs jätte bra och har riktigt roligt med kollegorna och brukaren. Långa pass men det gör mig inget då vi alltid gör något och tiden går sna...

Ovido - Quiz & Flashcards