Alla inlägg den 3 november 2014

Av Constance Schärfer - 3 november 2014 19:42

Shit vilken rolig halloween jag hade i fredags! Var den absolut bästa på väldigt länge. Massa skratt, dans och ännu mera skratt.
Vi började hemma hos Sara, jag, Johanna, Erica, Fredman och Mattias. Fixade och åt tacos, tjötade, bytte om och sedan började förfesten för alla utom Erica som skulle hem med dottern. Blev lite dryckes lekar men en jäkla massa skratt. Killarna fick utmaningen att hångla med varandra (konsekvens) men vägrade så de fick 7 straffklunkar istället. När det sedan var Mattias tur och han fick konsekvens gav han Sara den och sa att vi två skulle hångla. Detta skoja vi med genom att säga att vi vägrar men sen gjorde vi det och fortsatte med spelet. Det första Sara sa var "Jäklar vad bra du är på att kyssas" ^^ haha man tackar sa jag då :P

Kvällen fortsatte och vi började dra oss skrattande mot pendeln tillsammans och där fortsattade allt skrattande. Då vi var 5 och det endast finns plats för Max 4 personer fick det bli att jag satt i Fredmans knä. Halvvägs till Gbg och efter en plats förflyttning satt jag igen i hans knä och han började smeka mig på låret men som slutade med att han nöp galet hårt i låret xD jag skrek till och fick massa blickar, men va fan han nöp mig ju ^^ >.<

Vi hamnade på trädgår'n istället för Valand som först var bestämt men vi hade lika roligt för det. Blev två drinkar och en cider för min del under hela kvällen där men jäkla massa dans. Efteråt när trädgår'n skulle stänga gick alla utom Johanna till Max för att äta då hon skulle få skjuts hem av sin pappa som var på g hem från Gbg samtidigt som vi gick. Kändes inte bra att låta henne gå själv först då hon hade en ganska kort klänning på dig samt hade druckit. Man vet ju aldrig liksom, så jag sa till henne att smsa direkt när hon kommit hem så vi vet. Ja vet lite mamma stil av mig där men va fan, jag är/var äldst och kände att det ändå var det bästa att göra när vi lämnade henne ensam att gå den korta biten till centralen som var.

Planen var att det skulle bli efterfest hos Fredman och Mattias men slutade med att dom åkte hem till sig och jag och Sara åkte hem till henne för att städa lite och sova några ynka timmar innan jag skulle upp och jobba.

Allt som allt var det hela jävigt roligt och man träffade två sjuk härliga killar som man defenitivt kommer att träffa igen. På fredag ska Johanna, jag, Fredman och Mattias på hemmafest i kvarnabo och sedan fortsätta med efterfest hemma hos dom. Kommer bli grymt det här tror jag.

Hoppas ni alla hade en riktigt grym, läskig och härlig halloween ni med! ?

Ovido - Quiz & Flashcards