Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Constance Schärfer - 1 juli 2013 23:08

Vilken helg jag haft, en lugn men bra helg. Mamma och systern åkte till Småland och pappa jobbade natt och sov hela dagen. J kom i lördags för att se Dumma mig 1 så han hängde med när vi skulle se Dumma mig 2. Efter bion åkte vi tillbaka till oss först kolla på fler filmer, mat, promenad med vovven och mys.

Idag blev det jobb och bestämt tid med bästa Aida för imon då vi ska luncha/fika och sedan träna. Så imon blir det lunch/fika och träning med fina Aida och efter de blir det att träffa J och hjälpa hans mamma med vad det nu är hon behöver hjälp innan det blir mys show honom och sedan hem till mig för sängen och sova.

Onsdag och fredag är det inget planerat med på torsdag blir det jobb och kanske träning innan det. På lördag kommer J hit för lunch och/eller fika efter det ska vi till Stures för lite bowling och sedan hem till honom för mys, mat och film. Kommer bli en super vecka som jag ser framemot sååååå mycket ! Hoppas ni får en toppen vecka ni också och haft en bra helg.
Puss och kram på er alla ! <3

Ovido - Quiz & Flashcards