Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

Inte mera

Av Constance Schärfer - 19 februari 2013 23:20

När man inte gör det rätta får man skit, när man gör det rätta får man skit. Vad fan ska msn göra då ?!

För några timmar sen sa jag till en tjej att hennes sambo/kille ( mitt ex ) var otrogen mot henne och vad fick jag för de ? Ett argt samtal från honom och argt svar från henne på Fb. Dom båda bad mig att dra år helvete m.m samt kallade mig ett och annat med. Jag ska nämna att jag vet att han var de, hur säger jag inte då det inte har med saken att göra. Men vem fan vill inte veta att ens sambo/kille/tjej är eller har varit otrogen mot en ? Hade inte jag tagit reda på de själv att ett av mina ex var otrogen skulle jag velat att någon sa de till mig.
Så nu har man då fått skit för att ha gjort de rätta genom att berätta för tjejen om killens otrohet.

 
 
Ingen bild

L

21 mars 2013 14:55

Sebbe?

Constance Schärfer

30 mars 2013 13:16

Nej det är inte sebbe det syftas på...
Vem är det ?

 
Ingen bild

L

6 april 2013 09:35

Bara något av alla hans 100-tals gamla "ragg"

Constance Schärfer

10 april 2013 23:22

Som är vem då ?

 
Ingen bild

L

16 april 2013 23:39

Vill inte gärna att det kommer ut ;) folk kanske läser detta... Kan säga att du absolut inte har träffat mig i verkligheten och att S sårat mig med... :/

Constance Schärfer

17 april 2013 15:53

Kan jag förstå att du inte vill. Hur kan du vara så säker på att jag inte har gjort de ? Ja just nu förvånar det mig inte så mycket att han har gjort de efter de man har fått höra från kompisar.

 
Ingen bild

L

22 april 2013 20:59

Eftersom jag inte träffat dig så är jag rätt säker på att du inte träffat mig heller ;)
Absolut, jag har totalt ändrat uppfattning om honom sen dess.. har under alla år trott att han var bättre än så, trots många rykten man hört! men nu är jag övertygad om att det inte är så...

Såg på facebook att han redan har en ny! Det har gått sjukt snabbt mellan de senaste nu, klart att han sårar alla när det går så fort..

Constance Schärfer

13 december 2013 18:39

Va, har en ny ?! När hände detta ?
Ja nog är han ingen vettig person direkt eller den man trodde han va. Det har han nu fått höra från mig, eller igår kväll fick han reda på de rättare sagt.
Får bara hoppas på att han är en bättre pojkvän och behandlar den han har nu bättre än vad han gjorde mot/med mig.

 
Ingen bild

L

29 april 2013 12:03

Jag vet inte, såg bara på facebook att han har någon ny..
Nej, han verkar vara lite av en player så att säga!
Va? vad sa han om det då? inga reaktioner som med allt annat eller? han är så jäkla okänslig alltså...
Jo, jag har ju läst din blogg å så.. Det är aldrig okej att göra så...

Constance Schärfer

13 december 2013 18:39

Jo men det har han, frågade honom taktik om han har en ny. Nä som vanligt sa han inte så mycket direkt, bara att han inte orkar eller vill prata om det. Haha tja det är ju han så, men nu behöver ju inte vi tänka på de utan nu är det hans nya tjejs/" offer " problem ;-)
Okej vad roligt att du gör de :-)

 
Ingen bild

L

29 april 2013 14:39

Haha okej, jaja... Så är det.. Tråkigt, men se det positivt... Vi har chans att hitta något bättre än honom bägge två :) någon som inte är sån...

Constance Schärfer

13 december 2013 18:39

Haha ja absolut ! Någon gång växer väl han upp också ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det bli...

Av Constance Schärfer - 8 juli 2016 07:56

Då är der fredag igen och sista arbetsdagen innan helgen för de flesta. För min del är det helg efter idag. Jobbar hela dagen fram till 21.45 sedan blir det hem till Alingsås och vidare till min fina vän jag var på konsert med i onsdags. Ska kolla på...

Av Constance Schärfer - 6 juli 2016 14:45

Hej alla! nu är det dags att skriva igen lite :)För ikväll händer det saker hihi okej det kan tolkas på flera olika sätt men jag menar det på ett bra och icke sexuellt sätt. Ikväll ska jag nämligen varken sitta hemma eller jobba utan jag ska till sta...

Av Constance Schärfer - 26 juni 2016 22:37

Ja jag vet, jag har vrit sämst på att uppdatera här! :( Jobbar som en tok och allt med lägenheten så har helt glömt bort att skriva här trots att jag har haft det i tankarna :P :O Umgåts mycket med mina grannar de senaste dagarna när jag inte jobba...

Av Constance Schärfer - 2 april 2016 20:35

Okej, så jag har börjat på ett nytt jobb för en månad sedan och har 2 prov månader kvar innan jag blir fast. Trivs jätte bra och har riktigt roligt med kollegorna och brukaren. Långa pass men det gör mig inget då vi alltid gör något och tiden går sna...

Ovido - Quiz & Flashcards