Alla inlägg den 12 juli 2016

Av Constance Schärfer - 12 juli 2016 09:31

Då är det dags för jobb igen, andra arbetsdagen av 4 för denna veckan. Har dock lyckats få ledigt på lördag då jag och vännen jag varit med de senaste dagarna ska åks iväg till kusten på torsdag efter att jag slutat nattpasset. Hoppas nu bara det blir av då dottern ville åka på semester nu :-/ :-P får hålla tummarna så jag intr förlorar massa pengar i onödan nu :( :-/

Jobba i regn idag, jippy. Brukaren älskar egen men inte jag haha. Hon tycker det är skönt med regn men jag klarar mig faktiskt.
Tänkte först åka till Alingsås men får se hur vädret är, blev så sugen på Sallys mat men regnar det en jäkla massa så vet jag inte. Inget kul att gå på stan i regn direkt, man ligger hellre hemma då och kollar på film eller något. Lite D året för mig att göra det nu dock när jag jobbar men.

Hoppas ni får en toppen dag trots vädret!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards